Ahad, 18 Disember 2011

3 Wanita Berbogel Promosi Produk Gel Mandian Berbentuk Semburan


Sebuah syarikat di China baru-baru ini mengupah tiga wanita muda untuk berbogel bagi mempromosikan produk gel mandian berbentuk semburan.

Dengan tuala hanya dibalut di sekeliling kepala mereka, wanita-wanita itu kelihatan tidak malu sama sekali dan melayan pengunjung dengan mesra tanpa merasa janggal.

Mereka juga mempelawa penonton yang kebanyakkannya terdiri daripada kaum lelaki untuk membantu mengenakan produk itu pada badan mereka.

Teknik pegawai pemasaran yang hanya mempelawa pekerja sementara itu datang bekerja dan berbogel hanya berlaku sekali selepas pihak syarikat itu menyedari bahawa ia agak melampau, tidak patut dan tidak sesuai untuk tujuan promosi pada orang ramai.

Sumber: May Daily

26 comments:

Steady lah company ya....bila mok promosi di Malaysia kah..? Kita nantikan dengan penuh debaran dan keghairahan....hahhaah!!!

I wish I was there, hehehe....

apa nama nk p-ya bh!!
owg xmbeli,,tapi nak nengok owg promosi jak...
haha:P

macam barua.. macam babi kat neqaka pun ada gak!

alaaaa...smua. klu d bg pun nk gak...ceh!

naikkan nafsu jantan aku je

alah zaman akhir da..bila2 ble tgk.macam kerang kali..

terbaik beb. rugi tak pegi

mestikah perempuan yg dieksploitasi?pompuan jak ka yg mandi makei sabun??huhuuh..

Powet la promo ni?"~wei...pergwh!!...;P

hhuuurrmmm...ader gak manusia paling sengal dan bodoh dalam dunia ni..ingat binatang jer takder otak...

menggong...tul ...tak pasal2 wat org nek napsu .. giler punya kerja ..

Tanpa name .. kau lagi bodo antara donrg 3... paling bodoh .... donrg tk ckp ko bodo... ko pla melampau2.. mama ko tak ajar ka?? tanpa nama?

NaK TayAnG TeTEk NGAn lUbaNG BuayA..KuaT GiLA..

rambut di kepala ditutup, rambut di 'bawah' tak tutup hahahaha...apa punya otak

org yg komen tuuuuu pon jgn la mlampau...org kafir mmg dah cnfirm msuk NERAKA..korg nk ikut skali ke?

Hmmm, sungguh tak teruk... .

kalau promosi mandian utk org tua.. kenalah org tua jadi modelnya. aku rasa pecah perut aku

the best...brik ngn aku jak ya...kompom ku lyn bguishh2..haha

aduh....npk suasana lelaki2 gembira di gambar tu...hahaha

haha npknya gelagat leleki2 gembira di gambar tu....

Sharing